Kwaliteit
Klanttevredenheidsonderzoek
Bekijk de resultaten van ons klanttevredenheidsonderzoek
We streven ernaar om jou de beste service te bieden, en jouw mening helpt ons om dat te bereiken! We hebben recentelijk een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd, en de resultaten zijn binnen.
We blijven ons volledig inzetten voor onze cliënten. We hebben onze welkomstbrief aangepast zodat iedere cliënt op de hoogte is van onze klachtenprocedure en vertrouwenspersoon.
Een korte samenvatting uit het onderzoek:


Inner Focus is een erkend leerbedrijf
Wij zijn trots om te kunnen melden dat Inner Focus erkend is als leerbedrijf door s-bb.nl, de Stichting Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven. Dit betekent dat wij studenten de mogelijkheid bieden om praktijkervaring op te doen in een professionele en leerzame omgeving. Als erkend leerbedrijf zorgen wij ervoor dat stagiaires goed begeleid worden en waardevolle kennis en ervaring opdoen die ze kunnen toepassen in hun toekomstige carrière.
Wij geloven in de kracht van onderwijs en samenwerking en zijn er van overtuigd dat stageplaatsen essentieel zijn voor de persoonlijke en professionele ontwikkeling van jonge talenten.

Klachtenregeling
Wij doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te begeleiden en vinden het belangrijk dat jij je prettig en gehoord voelt. Ben je ergens niet tevreden over? Bespreek dit dan gerust met je eigen coach of begeleider. We staan open voor feedback en denken graag met je mee.
Lukt het niet om er samen uit te komen? Dan kun je ook contact opnemen met de directie: Brigitte van Heesch-Geurts, brigitte@innerfocus.nl. We kijken dan samen naar een passende oplossing.
Komen we er ook dan niet uit tot jouw tevredenheid, dan kun je terecht bij erisietsmisgegaan.nl. Wij zijn bij dit onafhankelijke klachtenloket aangesloten. Op de website vind je meer informatie over hoe je daar je klacht kunt indienen.